2009. november 13., péntek

Kosárkák!!!

Kis szünet elteltével ismét nekiláttam fonni.
Kérdezhetitek, mi a csuda ez az első képen, hát ő egy üveg és pohártartó traktor. Ajándéknak készült, remélem tetszeni fog...
A párom is sokat segített, az ötlet is nagyrészt az övé, illetve a kerekeket ő vágta ki fából. Fonni is lehetett volna, csak attól féltem, hogy úgy nem lesz elég stabil.
És az ajándék traktor párja: egy kávés tálca és cukortartó, szintén ajándékba.

S szalvétával való díszítés nem igazán megy még nekem, de ez kifejezetten tetszik.
Más tálcák is készültek, ezek csak azért, mert ki volt már vágva a karton, s ha már nekiláttam, akkor haladjunk...

És nem utolsó sorban, itt egy cicaágy. Első valódi megrendelésre készült kosaram.
Nem az igazi, ezért úgy döntöttem megtartjuk a mi cicáinknak, de most már készül a másik, majd azt is megmutatom.
Remélem nem okoztam csalódást, s nem bántátok meg, hogy benéztetek hozzám. Szép napot mindenkinek!!!

3 megjegyzés:

  1. Wow, nagyon termékeny voltál :))))) és szuper klassz dolgokat készítettél megint!!!!

    VálaszTörlés
  2. Azta, ezek a kosarak csodásak!! Nagyon aranyos a kisautó is!! Ügyi vagy!!

    VálaszTörlés