2010. július 2., péntek

Próbálkozom....

Elkészült az elsőnél kicsit nagyobb változatú poncsó... Természetesen ezt most a kisebbik lányommal tudtam fotózni, most nagyon segítőkész volt a lelkem....
........és egy kendő.... gyerekekenek.
Nos, nézegettem pár mintát, az egyik túl bonyolultnak tűnt, a másik hosszadalmasnak, hát én kitaláltam, hogy vagyok annyira okos, hogy majd a fejemből kipattan...
Hát ki is pattant egy igen egyszerű ötlet, talán mutogatnom sem kellene, annyira egyszerű, csak épp a mérettel lett kis problémám. Felnőtt méretnek szántam, hát a lányaimra talán jó is lesz.
Semmi baj, majd a következő...



Igazi kis topmodel a kicsikém, nézzétek ezt a beállást. Ha akartam volna se tudtam volna így beállítani.
A képekért bocs, de ígérem ezek voltak az utolsó mobilos fotóim!!!

1 megjegyzés:

  1. A poncsó szuper lett! A kendő is nagyon jól néz ki, sőt, kezdetnek nagyon nagyon jóóóó :)
    Na de Panna, egyszerűen eszméletlen!!!!!

    VálaszTörlés