2010. február 26., péntek

Az elmúlt héten nem volt túl sok időm, hogy írjak valamit, de most ismét itt vagyok. Kezdeném azzal, hogy a nagyobbik kislányom 20.-án ünnepelte 5. születésnapját. A fenti tortát az oviba sütöttem neki, nagyon jó illata volt, de megkóstolni nem tudtuk, mert mind elfogyott a oviban.

És ezek a képek már itthon , fekete erdő tortát készítettem, nagy volt az öröm, bár Tamara leginkább a díszítést díjazta.

Nagyon jól érezték magukat a lányok, s az ő boldogságuk a mi boldogságunk.

21.-én volt a tesókámnak is a születésnapja, s bár ő nem lehetett velünk, a szüleim megleptek minket. Álmomban sem gondoltam volna, hogy betoppannak, de nagyon örülök, hogy itt voltak. S bár Krisztának volt a szülinapja, én is kaptam ajándékot, ezt a gyönyörű kelyhet, s három nagyon szép horgolt tojást küldött nekem, nagyon szépen köszönöm, és én is imádlak.



És nem utolsó sorban, amiért még nem jelentkeztem az, hogy dolgozgattam is kicsikét. Beterítettem ismét az asztalt, ez az e heti termés.

2 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit, a virágok most is csodaszépek, s boldog szülinapot még egyszer a királylánynak :)))))

    VálaszTörlés
  2. Mint egy igazi virágosnál. Nagyon szépek lettek. :o))

    VálaszTörlés